EuroStyle Magazine / ophørt
Titlen er ophørt.
Branche:
10.0 Forbrugerrettede medier
10.3 Privatøkonomi og populær videnskab
Mediatyper
Gratis/andre magasiner
Redaktionel målsætning:
Eurostyle Magazine er et kombineret mode- og boligmagasin, der udkommer 6 gange om året. Siden 2005 har magasinet indtaget en central position på markedet for gratismagasiner med et inspirerende, iøjenfaldende og provokerende indhold.
Målgrupper:
• Hovedparten af læserne er mellem 18–55 år • De har interesse for livsstil, kultur, skønhed, sundhed, mode og bolig • De vil gerne underholdes, orienteres og inspireres
10.0 Forbrugerrettede medier
10.3 Privatøkonomi og populær videnskab
Mediatyper
Gratis/andre magasiner
Redaktionel målsætning:
Eurostyle Magazine er et kombineret mode- og boligmagasin, der udkommer 6 gange om året. Siden 2005 har magasinet indtaget en central position på markedet for gratismagasiner med et inspirerende, iøjenfaldende og provokerende indhold.
Målgrupper:
• Hovedparten af læserne er mellem 18–55 år • De har interesse for livsstil, kultur, skønhed, sundhed, mode og bolig • De vil gerne underholdes, orienteres og inspireres
Udgiver
Mediaxpress A/S
Trommesalen 5, 2. sal
1614 København V
tlf: 33 44 55 55