Kvinder med kurver
Medlem af Danske Medier
Frekvens:
2 gange årligt
Branche:
10.0 Forbrugerrettede medier
10.6 Mode, design og livsstil
Mediatyper
Købt magasin
Redaktionel målsætning:
Plus size-kvinder fylder mere og mere i modebilledet, men i Danmark er "Kvinder med Kurver" det første magasin, der helt konsekvent henvender sig til denne målgruppe
Målgrupper:
Målgruppen er kvinder over 40 år, som bruger størrelse 44 eller derover, og ambitionen på siderne er at give brugbare, prisvenlige og moderigtige tips til læsere, der ikke har modelmål. Sampakkes med Ugebladet Søndag.
10.0 Forbrugerrettede medier
10.6 Mode, design og livsstil
Mediatyper
Købt magasin
Redaktionel målsætning:
Plus size-kvinder fylder mere og mere i modebilledet, men i Danmark er "Kvinder med Kurver" det første magasin, der helt konsekvent henvender sig til denne målgruppe
Målgrupper:
Målgruppen er kvinder over 40 år, som bruger størrelse 44 eller derover, og ambitionen på siderne er at give brugbare, prisvenlige og moderigtige tips til læsere, der ikke har modelmål. Sampakkes med Ugebladet Søndag.
Udgivelser
2 gange årligt