Løberne.dk
Ikke medlem af Danske Medier
Frekvens:
webudgivelse
Branche:
10.0 Forbrugerrettede medier
10.8 Fritid, sport og hobby
Redaktionel målsætning:
Vi har en redaktionel målsætning om at holde trit med alt, hvad der sker i den danske løbeverden, og skriver om alt fra begivenheder til nye trends. Intet er for stort eller småt, til at vi dækker det, så længe den gode løbeoplevelse er i centrum.
Målgrupper:
Løberne.dk er Danmarks eneste medie direkte til løbere. Det henvender sig til motionsløbere, der gerne vil skridtet videre end de ugentlige ture på 5 km. Målgruppen breder sig over de 20-50-årige med en overvægt i aldersgruppen 25 til 40 år.
10.0 Forbrugerrettede medier
10.8 Fritid, sport og hobby
Redaktionel målsætning:
Vi har en redaktionel målsætning om at holde trit med alt, hvad der sker i den danske løbeverden, og skriver om alt fra begivenheder til nye trends. Intet er for stort eller småt, til at vi dækker det, så længe den gode løbeoplevelse er i centrum.
Målgrupper:
Løberne.dk er Danmarks eneste medie direkte til løbere. Det henvender sig til motionsløbere, der gerne vil skridtet videre end de ugentlige ture på 5 km. Målgruppen breder sig over de 20-50-årige med en overvægt i aldersgruppen 25 til 40 år.
Udgivelser
webudgivelse