Burda Style
Ikke medlem af Danske Medier
Frekvens:
12 gange om året
Branche:
10.0 Forbrugerrettede medier
10.6 Mode, design og livsstil
Mediatyper
Købt magasin
Redaktionel målsætning:
Burda er verdens største og ældste sy- og modemagasin. Indeholder mode, kosmetik, tilbehør, indretning og er altid forrest med de nye og mest smarte designs krydret med stylingtips. Burda er berømt for deres høje kvalitet i symønstre og vejledninger.
Målgrupper:
Burdas læsere, er modebevidste og kreative kvinder mellem 25-69 år. Hun interesserer sig for mode, indretning og bolig og ønsker at sætte et personligt præg på sit tøj og sin bolig. Hun søger inspiration til udvidelse af sin kreativitet.
Editions DIPA Burda (Frankrig)
Kontakt: klik her
10.0 Forbrugerrettede medier
10.6 Mode, design og livsstil
Mediatyper
Købt magasin
Redaktionel målsætning:
Burda er verdens største og ældste sy- og modemagasin. Indeholder mode, kosmetik, tilbehør, indretning og er altid forrest med de nye og mest smarte designs krydret med stylingtips. Burda er berømt for deres høje kvalitet i symønstre og vejledninger.
Målgrupper:
Burdas læsere, er modebevidste og kreative kvinder mellem 25-69 år. Hun interesserer sig for mode, indretning og bolig og ønsker at sætte et personligt præg på sit tøj og sin bolig. Hun søger inspiration til udvidelse af sin kreativitet.
Editions DIPA Burda (Frankrig)
Kontakt: klik her
Udgivelser
12 gange om året