Dagligvarehandlen
Medlem af Danske Medier
Frekvens:
Alle hverdage.
Kontakt magasinet - Udfyld felterne og klik "send".
Branche:
4.0 Engros-, detailhandel og indkøb
4.2 Detailhandel
Mediatyper
Fagblad
Redaktionel målsætning:
Information til hele dagligvarehandelen (kædekontorer, butikker og mærkevareindustri) om nye tiltag på områder som sortiment, butiksindretning og -drift, teknologi, indkøb, salg og markedsføring samt videregive trends og ideer fra ind- og udland.
Målgrupper:
Dagligvarehandelens travle aktører fra butiksniveau til de øverste beslutningstagere hos både kæder, grossister og i mærkevareindustrien.
DH Media A/S
Agro Food Park 26
8200 Aarhus N
tlf: 86 15 80 11
Kontakt: klik her
4.0 Engros-, detailhandel og indkøb
4.2 Detailhandel
Mediatyper
Fagblad
Redaktionel målsætning:
Information til hele dagligvarehandelen (kædekontorer, butikker og mærkevareindustri) om nye tiltag på områder som sortiment, butiksindretning og -drift, teknologi, indkøb, salg og markedsføring samt videregive trends og ideer fra ind- og udland.
Målgrupper:
Dagligvarehandelens travle aktører fra butiksniveau til de øverste beslutningstagere hos både kæder, grossister og i mærkevareindustrien.
DH Media A/S
Agro Food Park 26
8200 Aarhus N
tlf: 86 15 80 11
Kontakt: klik her
Udgivelser
Alle hverdage.